Hotel Aquamarin★★★ - 8380 Hévíz Honvéd u. 14.
+36 83/ 545 960
Egészséget ajándékba! Részletek
Tekintse meg képgalériánkat! Részletek
Hévízi terápiák,
gyógyászati kezelések
Részletek

Írjon Vendégkönyvünkbe!

Járt már nálunk?
Ossza meg véleményét másokkal is! Írjon szálláshelyünkről vagy akár weboldalunkról! Köszönjük!

Vendégkönyv bejegyzések

  • Nagyistók Zsuzsanna
    2016. 11. 15. 17:10
    Tisztelt Aquamarin Csapat!
    Az idei ősszel is eltölthettünk önöknél néhány kellemes napot, mint már jó néhány éve rendszeresen.
    Most sem csalódtunk: Érkezésünktől távozásunkig a hotel minden dolgozója figyelmes és kedves, odafigyelő kiszolgálásban részesített bennünket.
    Sok mindent kiemelhetnénk, de talán a fürdő részleg 2 dolgozójának kedvességét és pontos munkavégzését említenénk meg. (Sajnos a teljes nevükre nem emlékszünk, csak a keresztnevükre: Ildikó és Ádám.) Például nem zárták le korábban a külső szaunát, ill, külön kérés nélkül rendszeresen locsolták a szaunaköveket.
    Az éttermi dolgozók is a már megszokott kedvességgel, odafigyeléssel végezték a feladatukat. A takarító személyzet tapintatosan kedves volt, mint ahogy a recepció dolgozói is.
    Egy probléma azonban továbbra is gondolt okozott, melyet már tavaly is említettünk: a B épület folyosójának végén lévő szobákban a WIFI kapcsolat alkalmatlan az internet használatára.
    Oly annyira, hogy kénytelenek voltunk mobil internetet előfizetni pár ezer forintért. A 10Mb/s helyett a szobánkban 0,01 Mb/s-t mért a telefonunk egy alkalmazása. Tehát ezt a problémát továbbra sem sikerült kiküszöbölni.
    Ettől eltekintve remekül telt a hetünk. Jövőre is igyekszünk visszatérni..
    Üdvözlettel: Nagyistók Zsuzsanna
    Hotel Aquamarin
    2016-11-16 09:49:57
    Tisztelt Nagyistók Zsuzsanna, Kedves vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Nagyon örülünk, hogy régóta törzsvendégünk és elégedett a szolgáltatásainkkal. A WiFi problémán dolgozunk! Azt javasoljuk, hogy ha legközelebb sem lesz jó a rendszer, az értékesítésen kérjen kódot, így térítésmentesen használhatja! Bízunk benne, hogy még sokszor visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Fehér Katalin
    2016. 09. 30. 21:26
    Jártam már Önöknél 2x is,nagyon jó volt.A benti és kinti medence,a szoba,az étel-minden.
    Sajnos azóta családi okok miatt nem tudtam menni,de nagyon vágyom rá!
    Hotel Aquamarin
    2016-10-10 16:03:57
    Tisztelt Fehér Katalin, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Reméljük, hogy minél hamarabb, immár harmadszorra visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Fábián László
    2016. 09. 05. 17:04
    Tisztelt Hotel Aquamarin!
    Az idén az"A" épületben töltöttünk pár napot WiFi nem volt, de kaptunk helyette széles sávú internetet. A személyzet kedves udvarias volt az étkezés kielégítő volt. Ami hiba volt és kis keserűséget okozott az a szoba olyan volt mint egy bútor raktár. Az ágy és a falra szerelt tükrös fal olyan közel van egymáshoz, a közlekedés nagyon nehézkes. Összességben jól éreztük magunkat.
    Tisztelettel Fábián család.
    Hotel Aquamarin
    2016-09-06 12:13:31
    Tisztelt Fábián László Úr, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy összességében jól érezték magukat annak ellenére, hogy kicsi volt a szoba. Igen, a „senior” szobák ( többek között a 222-es http://hotelaquamarin.hu/a-epuletresz ) a legszűkösebbek. A részletes(ebb) szobaismertetőben ezt jelezzük és javaslatot is teszünk arra, hogy milyen „célra” ajánljuk. Bízunk benne, hogy legközelebb már rutinosabban tágasabbat választ ( ha vásárolt hűségkártyát http://hotelaquamarin.hu/husegkartya extra kedvezményben is részesül) és még sokszor visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Palásthy család
    2016. 08. 09. 09:33
    Tisztelt Hotel Aquamarin!

    Szeretnénk köszönetet mondani a Hotel Aquamarin gyógyászati részlege minden munkatársának, hogy munkájukkal segítették az egészségügyi problémáinkat orvosolni és gyógykezelni. Minden nyáron egy hetet Hévízen töltünk a feleségemmel, és az elmúlt hét évben mindig az Önök szállodájának gyógykezelésekkel kapcsolatos szolgáltatásait vettük igénybe. Idén nyáron július 11-től július 16-ig tartózkodtunk Hévízen, ez idáig nem csalódtunk, remélem ezután sem fogunk. Külön szeretnénk kiemelni, és köszönetet mondani Vargha László gyógymasszőr úrnak a profi kezelésekért. Végezetül sok sikert kívánok a Hotelnek, és remélem, hogy jövőre ismét találkozunk az Önök csapatával.
    Tisztelettel,
    Palásthy család

    Hotel Aquamarin
    2016-08-11 08:52:19
    Kedves Palásthy Család! Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk! Nagyon örülünk, hogy ilyen régóta választják szállodánk szolgáltatásait, amellyel meg vannak elégedve. Reméljük, hogy a kezelések segítségével is még sok-sok évig visszajárnak hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • id.Besenyei János
    2016. 02. 18. 14:08
    Már tőbbször jártunk Őnöknél!Összeségében,én és a feleségem elégedettek va-gyunk szinte mindennel!Amikor azonban a külső medence felújításra kerűlt az éptők "elfelejtettek"a fedett medence elé egy pár négyzetméteres,fedett előteret kialakitani,azért,hogy a köntösöket,ill.a papucsot,törölközőt,stb.legyen hová lerakni!!!Persze a szupewr az lenne,ha fedett kifutó lenne az őszi,téli és korai tavaszi időre/elkerülve ezzel a náthát,megfázást,stb./Amikor megjönne a jóidő,akkor ezeket ellehetne bontai...!!! Hajdúszoboszlón,s másutt is,inkább a reggeli-ebéd /félpanziónál/ a nyerő!!!Idős korban,"telehassal"nehezebb a pihenés este...!Talán "közvélemény kutatásat kellene végezni e témában a vendégek körében,hogy számukra melyik az ideállisabb:a reggel-ebéd,vagy a reggeli vacsora...!Köszönöm a lehetőséget.Hozzá szólt:id.Besenyei János.1152.Bp.Illyés Gyula u.18-22-II./216..T. 6-1-7070070.
    Hotel Aquamarin
    2016-02-22 12:58:45
    Tisztelt Besenyei János, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! A külső medence összekötése az épülettel sajnos technikai akadályokba ütközik. Az engedélyeztetése sem lenne egyszerű, arról nem is beszélve, hogy a folyosó elbontása után aggályos, hogy mennyire marad biztonságos a közlekedés. Ha majd (valamikor) a belső fürdő teljesen fel lesz újítva, megnyílik a lehetőség a komfort emelése felé. A tapasztalati számok alapján döntöttünk a vacsora mellett. A 16:30 órai kezdés a vendégek meghatározó többségének elég ahhoz, hogy az esti lefekvéskor ne érezzék magukat eltelve. Nagyon örülünk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal és bízunk benne, hogy még sokszor jön hozzánk. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Tánczos Tamás
    2016. 01. 11. 12:19
    Tisztelt Aquamarin!
    Megint Önöknél töltöttünk egy kellemes hetet,nagyon jól éreztük magunkat!
    A belső szauna kibővítése és a külső léte nagyon pozitív változás, régebben alig lehetett beférni, most mindig kényelmesen tudtunk szaunázni. A másik nagy öröm számunkra a külső medence vízhőfoka volt. Amíg kint is meleg volt a víz, mindig csoportok ácsorogtak és beszélgettek a medencében, nem lehetett úszni. A hidegebb úszóvíz ezt a problémát bármilyen kihelyezett táblánál jobban megoldotta, nagyon jókat úsztunk.
    Két dolgot említenék,amin lehetne javítani. Az egyik, hogy nagyon zavaró az edzőteremből felhallatszó hangos zene és a futógép egyenletes döngése, mi másik szobát kértünk, mert reggel hatkor már erre ébredtünk. Jó a konditerem,kell is, de futógép nem kellene bele, a zene hangerejét pedig korlátozni kellene, mert itt inkább pihenni vágyók szállnak meg.
    A másik a wifi, aminek szerintem ingyenesnek kellene lennie egy szállodában, -ez már nem luxus- ezenkívül ha már fizetünk érte, működjön is rendesen, a szobában csak az ajtóig terjedt, bent már nem lehetett használni.
    Egyébként minden nagyszerű volt, köszönjük!
    Hotel Aquamarin
    2016-01-11 13:09:11
    Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk, annak pedig különösen, hogy fejlesztéseinket is értékelte! A fitneszterem hangos futópadja miatt már egyeztettem az edzővel és kértem, hogy a hifi hangerő gombját se hagyja, hogy a vendégek tekergessék. Bízunk benne, hogy legközelebb ebből már nem lesz kellemetlensége és még sokszor vendégeink között üdvözölhetjük! Tisztelettel: az Aquamarin csapat
  • Vörösné Réka
    2015. 12. 29. 19:31
    Tisztelt Aquamarin!
    Már este tapasztaltuk, hogy a kinti szaunát és medencét nem zárták le,csak amikor már nem volt vendég! Tájékoztattak bennünket, hogy holnap már 10-kor lehet jönni szaunázni! Nagyon örültünk a változtatásoknak! Köszönjük a rugalmas hozzáállásukat,amivel hozzájárulnak ahhoz, hogy jól érezzük magunkat a szállodában!
    Üdvözlettel:Vörösné Réka
    Hotel Aquamarin
    2015-12-30 10:50:57
    Tisztelt Vörösné Réka! Köszönjük, hogy megírta pozitív élményét! Örülünk, hogy elégedettek! További kellemes pihenést kívánunk! Tisztelettel: az Aquamarin csapat
  • Vörösné Réka
    2015. 12. 29. 11:11
    Tisztelt Aquamarin!
    A szilveszteri csomag igénybevételével tartózkodunk szállodájukban. Szomorúan tapasztaltuk, hogy a kinti szaunát csak 12 órától, a bentit 14 órától lehet használni.Szeretnénk, ha nem csak az árak lennének az ünnepi csomaghoz szabva, hanem a fürdő, szauna működése is az ünnepnapokhoz alkalmazkodna. Ezt több megjelenő, csalódott vendég szerette volna! Várjuk holnap reggel a pozitív változásokat!!!!!
    Köszönettel: Vörösné Réka
    Hotel Aquamarin
    2015-12-29 11:36:01
    Tisztelt Vörösné Réka! Köszönjük, hogy megírta kérését! Ünnepi nyitva tartás hivatalosan ünnepnapokon szokott lenni, tehát „normál” esetben azokon a napokon, melyek a naptárban pirossal vannak írva. A kiajánlott csomagokban sem jeleztük, hogy ettől el kívánunk térni, de indokolt esetben el szoktunk! Most is így lesz. Tisztelettel: az Aquamarin csapat
  • Zsigmond Dóra
    2015. 12. 28. 15:33
    Tisztelt Aquamarin!

    A múlt héten töltöttünk Önöknél pár napot az A épület 224-es szobájában.
    A tisztaság, a kiszolgálás, a személyzet, az ételek minősége/mennyisége kifogástalan volt.
    Viszont két sajnálatos dolog történt velünk az ottlétünk ideje alatt.
    Az egyik, hogy amikor igénybe vettük a csomagunkhoz tartozó tófürdőbe szóló belépőt, amíg fürödtem a tóban, egy jellemtelen ember ellopta a papucsomat, mindezt szenteste napján.
    A másik sajnálatos eset pedig a szállodában történt velünk.
    Az apartmanunkban, a belső szobában volt egy hatalmas komód, amely érkezésünk napján rám és a kislányomra borult. A komód felső és a középső fiókja volt nyitva, mikor a kislányom a középső fiókból szeretett volna kivenni valamit és valószínűleg ekkor rátámaszkodott a fiókra, amitől az kicsúszott a helyéről. Csúszott vele a felső fiók és végül maga a szekrény is borult.
    A lábam felfogta a fiókok súlyát, de a kislányomat így is nekinyomta az ágynak a két fiók és csak a szerencsémnek köszönhetem, hogy nem esett minden a mellkasára.
    Tisztában vagyok vele, hogy a célközönségük nem a kisgyerekes családok, de álláspontom szerint a szekrény a jelenlegi konstrukciójában felnőttekre nézve is veszélyes, mivel annak szerelvény része nem tartalmaz olyan elemet, ami meggátolná a fiók kicsúszását és kiszedhetőségét a sinjéből. Akaratlanul is ráeshetnek a fiókok valakire, ha egy kicsit dinamikusabban húzzák ki őket, vagy esetleg bele vagy megkapaszkodik/megtámaszkodik rajta egy felnőtt például öltözés közben.
    Kérem, hogy a berendezést készítő asztalossal konzultálni szíveskedjenek ezügyben, nehogy más vendég is úgy járjon, mint mi!
    Mindezeket leszámítva nagyon jól éreztük magunkat Önöknél és jövőre ismét a vendégeik között köszönthetnek majd bennünket.
    Tisztelettel: ZSD
    Hotel Aquamarin
    2015-12-29 09:41:43
    Tisztelt Zsigmond Dóra! Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív véleményét! Örülünk, hogy elégedett volt, és hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük! Sajnáljuk ami a tavon történt, ebben az időszakban sajnos felbukkan az a „vendégkör”, aki ebből él. Közel két éve újultak meg ezek a típusú szobák, eddig hál’ Istennek nem volt semmi baleset, de olyan jellegű visszajelzés sem, mint amit Ön írt! A komóddal kapcsolatban természetesen felvesszük a kapcsolatot a gyártóval! Tisztelettel: az Aquamarin csapat
  • benabena
    2015. 12. 21. 12:59
    Az etelek minoseget kifogasoljuk. NAGYON hideg a kinti medencében a viz.Bena
    Hotel Aquamarin
    2015-12-21 15:41:59
    Kedves Bena! Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Az ételek minőségével kapcsolatban ha kicsit konkrétabban fogalmazna, akkor tudnánk „érdemben” reagálni. A belső gyógyvizes medencék hőmérséklete kiváló! Önnek sajnos igaza van, ehhez képest a külső medencében 10-12 fokkal kevesebb van. Ez nagyon hidegnek tűnik, ha a bentiből a kintibe megy át a vendég, fordítva viszont teljesen más a helyzet! A hidegebb hónapokban a 27C körüli víz valóban csak úszásra alkalmas. Ennek ellenére bízunk benne, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük! Tisztelettel: az Aquamarin csapat