Hotel Aquamarin★★★ - 8380 Hévíz Honvéd u. 14.
+36 83/ 545 960
Egészséget ajándékba! Részletek
Tekintse meg képgalériánkat! Részletek
Hévízi terápiák,
gyógyászati kezelések
Részletek

Írjon Vendégkönyvünkbe!

Járt már nálunk?
Ossza meg véleményét másokkal is! Írjon szálláshelyünkről vagy akár weboldalunkról! Köszönjük!

Vendégkönyv bejegyzések

  • Kiss Tamásné
    2019. 08. 11. 20:44
    Három gyerekkel 6 napot töltöttünk a szállodában. Félpanziós ellátást kértünk, amivel maximálisan elégedettek voltunk. Változatos, finom ételek közül választhattunk. A személyzet udvarias, segítőkész. A szobák kényelmesek, tiszták. Minden tiszteletem az idősebb generációnak, de többgyerekes családoknak nem ajánlom ezt a szállodát hiszen a mottójuk:" A csend gyógyít "
    Hotel Aquamarin
    2019-08-12 11:24:24
    Tisztelt Kiss Tamásné, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt az étkezéssel, személyzettel, kényelemmel, tisztasággal. Mivel gyógyszálloda vagyunk, valóban nem ideális hely gyermekesek számára. Nincsenek "családbarát" szolgáltatásaink, amire sokan sajnos nincsenek tekintettel, és csalódottan távoznak. Köszönjük, hogy erre felhívta a figyelmet! Bízunk benne, hogy törzsvendégként még sokszor jön hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Fülöp Attila
    2019. 06. 18. 17:09
    Évek óta visszajárók vagyunk .Májusban voltunk az idén,és szomorú hireket kaptun a lehetséges tulajdonos váltásról.Továbbra is szeretnénk Önöknél pihenni.vrjuk az információkat.Tisztelettel Fülöp Attila
    Hotel Aquamarin
    2019-06-19 09:23:09
    Kedves Fülöp Attila! Köszönjük megtisztelő hűségüket, örömünkre szolgál, hogy évek óta a Hotel Aquamarint választják pihenésük helyszínéül. A tulajdonosváltásról még nincsenek konkrét információink, de a szálloda továbbra is zavartalanul működik, a foglalásokat továbbra is vesszük fel későbbi időpontokra is. Várjuk Önöket szeretettel! Üdvözlettel: Mészáros Orsolya Sales Assistant
  • Fisli Beáta
    2018. 11. 19. 19:30
    Másodszor jártam itt a szállodában idén. Nagyon jól éreztem magam. Személyzet kedves, mindent megtesznek, hogy a vendégek jól érezzék magukat.

    Tisztaság van, a környék csendes, városközpont pár perc.

    Ár érték arány teljesen korrekt. Ételek finomak, bőséges minden.

    Parkolóban a kocsi biztonságban. Külső medence úszásra tökéletesen alkalmas.

    Biztosan visszajövünk még!
    Hotel Aquamarin
    2018-11-20 09:47:02
    Tisztelt Fisli Beáta, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a kényelemmel és nagyon reméljük, hogy törzsvendégként még sokszor visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Mecsériné Németh Evelin
    2018. 02. 25. 20:29
    3 Nap 2 éjszakát töltöttünk a szállodában párommal ! Az itt töltött idő alatt rendkívül jól éreztük magunkat amiről mint a környezet mint a személyzet gondoskodott. Mi az alacsonyabb minőségű ,,A" részben voltunk azonban ez a szoba is maximálisan megfelelt az elvárásainknak. Hangulatos komfortos szoba volt hatalmas ággyal tiszta belsővel,A reggeli és vacsora bőséges és ízletes volt.

    Későbiekben mindenképp visszatérünk még a szállodába !
    Hotel Aquamarin
    2018-02-27 13:04:50
    Tisztelt Mecsériné Németh Evelin! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak. Az "A" épületrésszel mi kicsit árnyaltabban és nem általánosságban szoktunk úgy fogalmazni, mint Ön. Persze nincsen ezzel semmi probléma, csak sajnos kevesen tudják, hogy ebben az épületrészben van EXKLUZÍV APARTSZOBA is , illetve a másik véglet, amit Senior "név" alatt értékesítünk, valamint köztes komfort fokozattal több típus, például amiben Önök is voltak, azaz Large. Ha újra visszatérnek hozzánk és közvetlenül a mi saját honlapunkon foglalnak, kérjük feltétlenül jelezze ezt az igényét, mert ebből mindösszesen 2db van a hotelben! Szeretettel várjuk Önöket! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • id.Besenyei János
    2017. 09. 08. 08:55
    Kb.4-5 alkalommal voltunk már önöknél.Mi idősek szeretnék -egészségűnk védelme érdekében...!!!-ha a külső medencebejáratánál kialakítínának egy előteret,ahová az úszni,stb.vágyók -rossz idő:eső,hideg esetén is...-elhelyezhetnék a köntösűket,papucs,egyébb tárgyaikat...!!! Nyáron ez nem probléma,de ősszel,télen ez nagyon hiányzik...!!!Ezt a kivitelezési hiányosságot,önök -valamiért nem pótolák...!!! Ha azt akarják,hogy jóhírüket terjesszűk,akkor tegyenek érte...!!! Üdv.:id.Besenyei János.73 éves nyugdíjjas és neje.
    Hotel Aquamarin
    2017-09-08 09:47:43
    Tisztelt id.Besenyei János, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Sajnos nem tudjuk ígérni, hogy belátható időn belül a külső medence össze lesz építve (pl. egy folyosóval) az épülettel. Számos oka van ennek, de csak egyet említenénk: a belső fürdő is felújításra szorul, és amint lesz elegendő forrásunk a beruházáshoz, kompletten kívánjuk modernizálni ezt a területet. Reméljük, hogy ettől függetlenül nem fognak rossz híreket terjeszteni a hotelről! Örülünk, hogy már több alkalommal voltak nálunk és reméljük, hogy még sokszor vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Fábián László
    2017. 07. 16. 10:58
    Tisztelt Hotel Aquamarin!

    Szeretnénk köszönetet mondani a Hotel Aquamarin minden munkatársának, hogy munkájukkal segítették az egészségügyi problémáinkon. Most nyáron egy hetet Hévízen töltünk a feleségemmel. Az éttermi dolgozók is a már megszokott kedvességgel, odafigyeléssel végezték a feladatukat. A takarító személyzet tapintatosan kedves volt, mint ahogy a recepció dolgozói is. Megjegyezném, hogy az ételek választéka lehetett volna esetleg bővebb, a nagy melegre való tekintettel egy hideg gyümölcsleves jól esett volna.A gyógyászati részlegnél dolgozók mindent megtettek gyógyulásunk érdekében. Amit hiányként megjegyeznék addig ne hagyják el a kezelő helységet amíg nem győződtek meg arról, hogy a beteg biztonságosan leszállt a kezelő asztalról, ugyanis fekvőhelyzetből felülve szédeleg az ember. Összességében jól éreztük magunkat és csak ajánlani tudom másoknak is. Tisztelettel Fábián család.
    Hotel Aquamarin
    2017-07-17 10:51:25
    Tisztelt Fábián Család! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak. Építő jellegű észrevételeit továbbítjuk a vendéglátás vezetőnek, illeve a gyógyászat vezetőnek! Reméljük, hogy legközelebb is minket választanak! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Nagyistók Zsuzsanna
    2016. 11. 15. 17:10
    Tisztelt Aquamarin Csapat!
    Az idei ősszel is eltölthettünk önöknél néhány kellemes napot, mint már jó néhány éve rendszeresen.
    Most sem csalódtunk: Érkezésünktől távozásunkig a hotel minden dolgozója figyelmes és kedves, odafigyelő kiszolgálásban részesített bennünket.
    Sok mindent kiemelhetnénk, de talán a fürdő részleg 2 dolgozójának kedvességét és pontos munkavégzését említenénk meg. (Sajnos a teljes nevükre nem emlékszünk, csak a keresztnevükre: Ildikó és Ádám.) Például nem zárták le korábban a külső szaunát, ill, külön kérés nélkül rendszeresen locsolták a szaunaköveket.
    Az éttermi dolgozók is a már megszokott kedvességgel, odafigyeléssel végezték a feladatukat. A takarító személyzet tapintatosan kedves volt, mint ahogy a recepció dolgozói is.
    Egy probléma azonban továbbra is gondolt okozott, melyet már tavaly is említettünk: a B épület folyosójának végén lévő szobákban a WIFI kapcsolat alkalmatlan az internet használatára.
    Oly annyira, hogy kénytelenek voltunk mobil internetet előfizetni pár ezer forintért. A 10Mb/s helyett a szobánkban 0,01 Mb/s-t mért a telefonunk egy alkalmazása. Tehát ezt a problémát továbbra sem sikerült kiküszöbölni.
    Ettől eltekintve remekül telt a hetünk. Jövőre is igyekszünk visszatérni..
    Üdvözlettel: Nagyistók Zsuzsanna
    Hotel Aquamarin
    2016-11-16 09:49:57
    Tisztelt Nagyistók Zsuzsanna, Kedves vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Nagyon örülünk, hogy régóta törzsvendégünk és elégedett a szolgáltatásainkkal. A WiFi problémán dolgozunk! Azt javasoljuk, hogy ha legközelebb sem lesz jó a rendszer, az értékesítésen kérjen kódot, így térítésmentesen használhatja! Bízunk benne, hogy még sokszor visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Fehér Katalin
    2016. 09. 30. 21:26
    Jártam már Önöknél 2x is,nagyon jó volt.A benti és kinti medence,a szoba,az étel-minden.
    Sajnos azóta családi okok miatt nem tudtam menni,de nagyon vágyom rá!
    Hotel Aquamarin
    2016-10-10 16:03:57
    Tisztelt Fehér Katalin, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Reméljük, hogy minél hamarabb, immár harmadszorra visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Fábián László
    2016. 09. 05. 17:04
    Tisztelt Hotel Aquamarin!
    Az idén az"A" épületben töltöttünk pár napot WiFi nem volt, de kaptunk helyette széles sávú internetet. A személyzet kedves udvarias volt az étkezés kielégítő volt. Ami hiba volt és kis keserűséget okozott az a szoba olyan volt mint egy bútor raktár. Az ágy és a falra szerelt tükrös fal olyan közel van egymáshoz, a közlekedés nagyon nehézkes. Összességben jól éreztük magunkat.
    Tisztelettel Fábián család.
    Hotel Aquamarin
    2016-09-06 12:13:31
    Tisztelt Fábián László Úr, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy összességében jól érezték magukat annak ellenére, hogy kicsi volt a szoba. Igen, a „senior” szobák ( többek között a 222-es http://hotelaquamarin.hu/a-epuletresz ) a legszűkösebbek. A részletes(ebb) szobaismertetőben ezt jelezzük és javaslatot is teszünk arra, hogy milyen „célra” ajánljuk. Bízunk benne, hogy legközelebb már rutinosabban tágasabbat választ ( ha vásárolt hűségkártyát http://hotelaquamarin.hu/husegkartya extra kedvezményben is részesül) és még sokszor visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
  • Palásthy család
    2016. 08. 09. 09:33
    Tisztelt Hotel Aquamarin!

    Szeretnénk köszönetet mondani a Hotel Aquamarin gyógyászati részlege minden munkatársának, hogy munkájukkal segítették az egészségügyi problémáinkat orvosolni és gyógykezelni. Minden nyáron egy hetet Hévízen töltünk a feleségemmel, és az elmúlt hét évben mindig az Önök szállodájának gyógykezelésekkel kapcsolatos szolgáltatásait vettük igénybe. Idén nyáron július 11-től július 16-ig tartózkodtunk Hévízen, ez idáig nem csalódtunk, remélem ezután sem fogunk. Külön szeretnénk kiemelni, és köszönetet mondani Vargha László gyógymasszőr úrnak a profi kezelésekért. Végezetül sok sikert kívánok a Hotelnek, és remélem, hogy jövőre ismét találkozunk az Önök csapatával.
    Tisztelettel,
    Palásthy család

    Hotel Aquamarin
    2016-08-11 08:52:19
    Kedves Palásthy Család! Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk! Nagyon örülünk, hogy ilyen régóta választják szállodánk szolgáltatásait, amellyel meg vannak elégedve. Reméljük, hogy a kezelések segítségével is még sok-sok évig visszajárnak hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat