Hotel Aquamarin★★★ - 8380 Hévíz Honvéd u. 14.
+36 83/ 545 960
Egészséget ajándékba! Részletek
Tekintse meg képgalériánkat! Részletek
Hévízi terápiák,
gyógyászati kezelések
Részletek

Gyakran ismételt kérdések - Ön kérdez, mi felelünk!

Mikor foglalhatom el a szobát?

Szobáinkat az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni. Lehetőség van előbb is elfoglalni a szobát, de mindez a szálloda telítettségétől függ. Előző nap este kell érdeklődni a recepción! Érkezés napján a 13:00-ig előre jelzett késői érkezés esetén a vacsora helyett hideg csomagot tudunk a szobába bekészíteni. Ellenkező esetben nem tudunk étkezést biztosítani!

Meddig maradhatok a szobában?

A távozás napján 10:00 óráig kell elhagyni. Lehetőség van későbbi kijelentkezésre is, ez a szálloda telítettségétől függ. Előző nap este kell érdeklődni a recepción. A szállás későbbi elhagyásakor reggelin kívül a szálloda egyéb szobaárban bennfoglalt szolgáltatásait csak 10:00-ig lehet igénybe venni!

Milyen fizetőeszközzel egyenlíthetem ki a számlát?

Készpénzben (abban a pénznemben, amiben az árajánlatot kapta, tehát Forint vagy Euró), bankkártyával, hitelkártyával, SZÉP kártyával (OTP, K&H, MKB).

Fizethetem Széchenyi Pihenőkártyával az OEP-kezeléseket is?

Nem. Azonban amit az OEP nem finanszíroz Önnek, azt fizetheti SZÉP kártyával!

Szükséges előleget utalni?

A foglalás véglegesítéséhez a szállás árának 30%-át a foglalást követően 2 héten belül át kell utalni bankszámlánkra (vagy postai csekken be kell fizeti vagy bankján keresztül SZÉP kártyájáról az összeget számunkra jóvá kell íratnia). A befizetett foglaló az érkezés előtt 3 héten túli lemondás esetén nem téríthető vissza, időpont módosítás viszont lehetséges! A befizetett foglalót az érkezés előtt 3 héten belüli lemondás esetén sem térítjük vissza, időpont módisítás csak „indokolt” esetben lehetséges!

A külső medencében az év minden napján lehet fürdeni?

A szabadtéri medence új borításának köszönhetően - időjárás függvényében - akár télen is lehet úszni! A wellness elemek eltérő periódusokban működnek. A nyári hónapokban korlátozott számban napozóágyak állnak a vendégek rendelkezésére. További információ.

Hol parkolhatok?

Ingyenes parkolásra van lehetőség a szálloda hátsó udvarában. Felhívjuk figyelmét, hogy a főbejárat előtt fizetős parkolási rendszer van. Kérjük, hogy a bejelentkezés idejére ne hagyja őrizetlenül gépkocsiját, illetve kérjen a recepción parkolókártyát!

Van a szobában hajszárító?

Igen, a szoba felszereltségébe beletartozik a hajszárító is.

Fürdőköpenyt kapunk a szobában?

Fürdőköpeny bekészítés csak egyes csomagajánlatainkhoz jár. Amennyiben nem szeretné a sajátját magával hozni, a recepción lehet bérelni.

Lehet teljes panziót is igényelni?

Félpanziós étkezés alatt svédasztalos reggelit és svédasztalos vacsorát értünk, teljes panziós ellátásra csak csoportok részére van lehetőség.

Hol tudok ebédelni?

Ha a reggeli (07:00-10:30) és a vacsora (16:30-19:30) között megéhezne, presszónkban „éhségűző” finomságokat (falatokat) fogyaszthat: meleg leves, pizza, meleg szendvics, hot dog, hasábburgonya, főtt virsli.

Hol tudok internetezni?

Térítés ellenében asztali számítógépen a presszóban. A szálloda területén ingyenes WiFi van, de van lehetőség nagyobb teljesítményű WIFI használatra is felár ellenében.

Van vasalási lehetőség?

Lehetőség van vasaló használatára a vasaló szobában, melyet a recepción kell igényelni.

Van kerékpár a szállodában?

Késő tavasztól kora őszig (az időjárás függvényében) van 1-1 darab kerékpárbérlésre lehetőség.

Lehet autót bérelni vagy transzfert rendelni?

Természetesen! Igényeit partnerünk felé közvetítjük! Előleg átutalása után akár már megérkezése napján rendelkezésére áll a kiválasztott gépkocsi! Transzferérdeklődését kérjük, e-mailen jelezze.

Mekkora a fitneszterem, milyen súlyok / gépek vannak?

A több mint 100m2 nagyságú fitnesztermünk télen fűtött, nyáron klímatizált. Minden izomcsoportra van gépünk 80-100 kg-ig. Személyi edzőt nem alkalmazunk, de diplomás gyógytornászaink előzetes időpont egyeztetés után hétköznap 10:00 és 12:00 óra között egy rövid konzultáció erejéig segítenek.

Tudok dokumentumokat nyomtatni vagy fénymásolni?

Vendégeink részére nyomtatás és fénymásolás lehetőség CSAK a szálloda titkárságán van hétköznapokon 09:00 órától 13:00 óráig van lehetőség.

Mennyire biztonságos a szálloda?

A recepció és a biztonsági szolgálat 24 órás, éjszaka a zárt ajtó miatt csengetni szükséges. Igény szerint térítés ellenében széfet biztosítunk a recepción, és az itt elhelyezett tárgyakért felelősséget vállalunk!

Konferencia, osztálytalálkozó, csapatépítő tréning lebonyolítására van lehetőség?

Szállodánk különteremmel rendelkezik, ahol lehetőség van minimum 18 főtől maximum 35 személyig például csapatépítés jellegű tréningek, kisebb konferenciák rendezésére. Billiárd, csocsó és mini golf használata lehetséges.

Milyen kedvezményes lehetőségek vannak?

Csoportok részére (min. 15 fő) egyedi kedvezmény igényelhető, egyéni vendégeinknek hűségkártyát ajánljuk. A Tófürdőre belépőjét 10% kedvezménnyel megvásárolhatja szállodánk recepcióján.

Miért jó választás a Hotel Aquamarin?

  • Azért, mert csak 5 perc sétára vagyunk a városközponttól, viszont elég távol ahhoz, hogy a koncertek és egyéb rendezvények „zaja” ne zavarja Önt a pihenésben.
  • Azért, mert a város 100%-os tulajdonában lévő szálloda, tehát annak az esélye elenyésző, hogy egy előfoglalási kedvezményes csomag kiválasztása után elküldött előlege elvész!
  • Azért, mert a szálloda „B” épületszárnya és a szolgáltatások beminősítései a HotelStars által megtörténtek, tehát a három csillag használata nem „öntörvényű”!
  • Azért, mert ezekben a „B” típusú, 2009-ben teljesen felújított komfortos szobákban mindent megtalál, ami a kellemes tartózkodást biztosítja: kényelmes ágy, színes Tv, telefon, tágas erkély kerti bútorral, zuhanyzó (törölköző melegítővel) és szeparált mellékhelység.
  • Azért, mert ha a „B” árkategória Önnek nem megfelelő, akkor szerényebb berendezésű szobákat is tudunk ajánlani a régebbi, „A” épületrészben.
  • Azért, mert annak ellenére, hogy a szolgáltatások három csillagos minősítésűek, a gyógykezelések ugyanazokkal a gépekkel berendezésekkel történnek, mint egy többé-kevésbé magasabb osztályba sorolású helyen!
  • Azért, mert mivel a hotelben OEP által támogatott kezeléseket is igénybe lehet venni, a gyógyászat személyzete magasan képzett. Diplomás gyógytornászok, minimum érettségivel rendelkező gyakorlott fizikoterápiás asszisztensek, gyógymasszőrök dolgoznak a terápián, arról nem is beszélve, hogy minden hétköznap van orvos a házban, aki rendelési időben meg tudja vizsgálni a beteget és ki tudja írni a kezeléseket.
  • Azért, mert kiváló minőségű termálvízzel rendelkezünk! Összetétele nagyjából megegyezik a Tóéval. Nem utolsó szempont, hogy a forrás a ház alatt van, tehát mire a medencékbe ér a víz alig veszít a 42 fokos melegségéből.
  • Azért, mert nálunk nem a wellnessen van a fő hangsúly! Fertőtlenített 27-28 fokos ivóvízben akár otthon is szinte bárki felfrissülhet a fúvókákkal felszerelt kádjában vagy tusolójában. Viszont úgy relaxálni 35-38 fokos gyógyvízben, hogy közben a csontoknak és ízületeknek is jót tegyünk, azt egy wellness szállodában nem, viszont nálunk meg lehet tenni.
  • Azért, mert a konyha ugyan olyan alapanyagokkal dolgozik, mint bárhol máshol, viszont a drinkbár teraszán lehet minigolfozni vagy a „társalgóban” billiárdozni vagy a rég elfeledett csocsón játszani.
  • Azért, mert aki pihenése alatt is dolgozni szeretne, igénybe veheti az egész épületben (tehát a szobában is) elérhető WiFi-t.
  • A felsorolás természetesen nem teljes körű, javasoljuk, győződjön meg többi előnyünkről személyesen!